V Krakonošově revíru

Můj klasický životní styl. Sbalit se, odjet na sever Čech. Proč ne? Být otevřená novým věcem. Cesta na druhý konec republiky. Žádný problém. 
Výhledy na Sněžku a okolní kopce


Opravdové hory
Ne, že by Beskydy a Jeseníky nebyly opravdové hory, ale tady je to tak jiné, že si říkám, že jsem v České republice. Nejvíce mě dostávají ty kilometry sjezdovek. Krása. Pec pod Sněžkou je takové podhorské město. Díky horám, turistice a hlavně díky lyžování to zde opravdu žije.
Areál v Peci pod Sněžkou

Zdokonalujeme se

Věc, o které také často píši na instagramu - posouvání se dále, zdokonalování se. Včera jsme měli skvělé secvičení techniky snowboardingu. Opět se člověk dozví spoustu užitečných věcí. Bylo to velmi konstruktivní pro mou práci a pro seberozvoj.
Ta pravá po pracovní pohoda končící zimy. 

Když cítíte, že nejste spokojeni, změňte to
Cílem je spokojenost. Lidé okolo vás budou spokojeni, pokud budete i vy spokojeni a pozitivní. Pokud nejste spokojeni odráží se to na spoustě věcech. Třeba na okolí a podobně.
Most sem, most tam. 

Nejsi spokojený? Změň to! 

Vždy je možnost. Jen stačí chtít a hlavně konat, ne jen o tom stále mluvit.
Zkušenostmi se člověk posunuje dále. Pokud člověk zůstane na jednom místě a není otevřený novým věcem, jen ztěží se někde posune.
Na vrcholcích sjezdovek a kopečků

Změna je život
Držte se toho. Nebojte se zkoušet nové věci. Víte, jsem v něčem strašně konzervativní a na druhou stranu mám ráda i změny. Být konzervativní vás může někdy brzdit. Neříkám, že je to špatně, jen je třeba se do věcí více dokopávat. Doslova. Změny souvisí s tím, že si nenechám vše líbit.

Tak se ve mě opět projevila má dobrodružná povaha. Sbalila jsem si batoh, lyže, notebook, vyprala, nakoupila a vyrazila do Krkonoš.
Sama, vlakem. Nikde jsem se neztratila. Spadlo ze mě veškeré napětí z práce v Beskydech.
Zde vidím, že jsem ještě stále normální a jsem ráda, že to ještě zde funguje jako v práci na horách, s tou pohodou, klidnou atmosférou a zároveň profesionalitou, která k tomu všemu patří. Jsem za tohle všechno nesmírně vděčná.

Budu zde citovat Kurta Cobaina: "Raději být nenáviděn, pro to kým jsem, než být milován pro to kým nejsem."

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Ostrovy Agria Gramvousa, Imeri Gramvousa, poloostrov Gramvousa a zátoka Balos