Jak se pracuje na Krétě?

Na pláži kousek od letoviska Bali

Ze zkušenosti: Když jsem přátelům oznámila,
že budu 4 měsíce na Krétě, slyšela jsem jen:"Jé, super. To se máš." 
Ano. Je to zde skvělé.
 Ráno vstanete, od 9 hodin jste na nohách 
a v 21 hod večer končíte.
 Je to masakr. Doslova. 
Bývala jsem zvyklá
 na dvanáctihodinnové směny, 
ale byla jsem mladší.



Co si myslí lidé, když řeknu, jsem na Krétě na 4 měsíce? 
"To máš super. Ty se máš."
Ano samozřejmě se mám.
 Dvě stě metrů od domu
  mi leží moře a za domem hory.
 Hory na které nemohu. Ideální, ne?
S Nikol
Ale mohu se kochat pohledem. Taky dobré. Jen si musím odpustit tu ironii.
Oběd


Co dělám na Krétě?
Lidi, ale já zde nejsem na dovolené. Pracuji zde. A to tak, že končím po dvanácti hodinách.

Vyjímkou jsou check iny (čti čekiny). Jedná se ubytovávání českých hostů v hotelu. Delegátka vám hodinu před příjezdem zavolá a informuje vás o průběhu letu. Ve dnech očekávaných příjezdů hostů, jsme stále na pracovním mobilu. Třeba i ve dvě hod ráno. Jediná výhoda je, že známe příjezdové dny předem. Můžeme se alespoň psychicky připravit.

Proč dělají animátoři check iny? 
Protože to požaduje manažerka hotelu, ve kterém na Krétě žijeme a pracujeme.
Když někomu řeknu, že jsem unavená, směje se. Odpoví:" vždyť jsi mladá." Ano jsem. Jen nevydržím tolik, co dříve. A zde v zahraničí jsem unavená dost.


Normálně jsem raději na pokoji
 a čtu nebo píšu, i přes to,
 že mám ráda lidi. 
No a večer vyrážím společně 
s dalšími animátory ven. 
Tedy pokud nejsem, opět, unavená.

Pózy po aqua aerobiku. Sušíme se. Francouzi nás 
shodili do vody :D

Team v jednom z místních podniků 
"Tančíte, cvičíte, vystupujete před lidmi...…."
Práce animátora je náročná, někdy nespíte, občas zajdete na pláž. Občas utíráte dětem usmrkané nosy. To zvládám velmi těžce.
Bavíte klienty, tančíte, cvičíte, vystupujete před lidmi, hrajete si s dětmi, hrajete sportovní hry, jednáte s klienty a hlavně se stále smějete, či minimálně usmíváte. No a po nocích děláte check iny.
A to je v kostce má náplň práce.

Přidanou hodnotou je moře. Kde si můžeme zajít po obědě, kdy máme na chvíli volno.
Celodenní volno máme jednou týdně. Můžeme vyrazit kdekoliv na výlet, nebo jen relaxovat a odpočívat. Volný den (zde Day off) je fajn. A hlavně je po náročném šestidenní vždy potřeba. Zaručuji vám, že i když mám ráda lidi, v tento den je vidět nechci.


A místní pivo a víno nesmí chybět. 
A jak trávím volno já?
Většinou píši. Blog, nebo se snažím udělat jakoukoliv práci na bakalářské práci. Je to náročné. Chtěla bych na bakalářce více pracovat. Jen večer doslova padám do postele. Připomíná mi to můj život za dob gymnázia, kdy jsme dorazili na pokoj po náročném tréninku. Opravdu je to velmi podobné. :) Ale to je i důvod, že mě to maximálně baví. Každý den v práci je nevšední a nestereotypní a to miluji.

Pokud by vás zajímali jakékoliv jiné otázky, tak se nebojte mi napsat. Ráda zodpovím. Vytrvejte a jděte za svými sny :)





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Ostrovy Agria Gramvousa, Imeri Gramvousa, poloostrov Gramvousa a zátoka Balos

Kréta - výlet na Knósos, Heraklion a festival Matala

Měsíc animací na Rhodosu - léto 2019 1. část