Z deníku animátora - 2. díl, když se vše rozbíjí a taky občasná ponorka v teamu

Když se nedaří
Odpolední pauza na pláži. Stav Nikdo na mě nemluvte, chci být sama
Nebudu pesimistka. Jsem realistka. Snažím se jí být. Tím nechci říct, že optimismus je špatný. Všeho moc ale škodí.
A tak zde je ta realita.
Jsme za polovinou našeho pobytu na Krétě - pracovního pobytu, upřesňuji. Zvlášť pro čtenáře, kteří jsou v představách, že si zde jen užívám. Uvedu vás tedy do reality.

Když se daří tak se daří.
Únava stoupá, jak to už bývá, když stále makáte a nemůžete zastavit. Místy mám pocit, že mi ani ten den volna v týdnu nepomáhá. Při těchto únavových souvislostech se mi podařilo z nepozornosti rozbít mobil. Vypadl mi z ruky na dlažbu. Tak jsem byla týden bez mobilu. Dá se to přežít, jen vás to naštve. A shánějte si na Krétě mobil. To jsem si říkala.

Realita
V cíli zjišťuji, že není vše tak náročné, jak se zdá. S pomocí Anet vyrážíme do Heraklionu a sháníme mobil za přijatelnou cenu. Nemíním zde kupovat nic drahého, jelikož nebude šance cokoli reklamovat a podobně. Potřebuji však něco, co fotí přijatelné snímky. To je však problém.
Tak sháníme. Obcházíme celé město. Navštívíme asi tak tři obchody. Anet už z toho má nervy.

Cestou na pláž u hotelu Talea. Letovisko Bali. Kopečky a moře.
30.7 jsem zničila mobil - spadl mi na zem a pak mi odešel touch pad na notebooku. Sháním tedy v letovisku myš. Naštěstí ji měli v místním supermarketu. Super. Jsem zachráněna. Bez notebooku totiž neudělám krok, ať co se týče písniček na aquaaerobik, tak co se týče psaní bakalářské práce. Nenudím se.

Vše zařízeno. Hlavně, že jsem její koupi dva dny odkládala s řečmi typu:''však to zde mít nebudou.'' šéf na mě: ''však jsi se nešla ani podívat.'' a tak to vypadá.

Myš jsem nakonec samozřejmě sehnala za pár korun. Jakub měl pravdu, aneb ''Má -li problém řešení, nemá cenu si dělat starosti. Když řešení nemá, starosti nepomohou.''



Zábava na pracovišti. Jdu se válet. V animačním oblečení.
A team?
Místy mám pocit, že se všichni zabijeme. Je to jak na horské dráze.
Jsem rozděleni na takové dvě poloviny. Ale užívám si to. Ne ponorku, ale pobyt. Je třeba se někdy nad věcmi povznést.

12.8.2018
Dolehla na mě únava a mám rýmu. Šéf Jakub si opět neodpustí poznámky typu: ''proč jsi včera šla na výlet a neležela?'' No co mu na to chcete odpovědět. Mám den v týdnu volno. Jsem na Krétě. Myslíte, že budu sedět na hotelu a brečet, že jsem nachlazená? Ne. Domluvili jsem se s Aničkou a vyrazili na západ. O tom bude další článek.
A já tak nerada měním plány. Co tě nezabije, to tě posílí.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Ostrovy Agria Gramvousa, Imeri Gramvousa, poloostrov Gramvousa a zátoka Balos

Kréta - výlet na Knósos, Heraklion a festival Matala

Měsíc animací na Rhodosu - léto 2019 1. část