Život na Krétě, aneb věci, které se na mém instagramu nedovíte. Z deníku animátora.

Přibližně za týden zde budu dva měsíce. Ubíhá to. Jako bych se rozhodla včera, že poletím pracovat do zahraničí. Bojuji. Makám. Občas chci týdení off. 


Místo
Hory nádherné. Moře kouzelné. Práce náročná. Ne, zatím se nehroutím. Krize však přicházejí. V těchto dnech doma vezmu batoh, nechám vše jak je a vypadnu do hor. Tady to nejde.
Hotel

Práce
Usmívat se stále, i když jste zničení, unavení, vše vás bolí - mě hlavně krční páteř. Ale to je můj problém.. No problém.

Kde je mé staré já? Už není.
Zde si uvědomuji, jak jsem se za poslední dobu změnila. Ono, mi zde začíná chybět klid. Že já to někdy řeknu? A říkám to.
A taky už nejsem tak akční, bejvávalo. Už není.

A tak si lidé, co to nezažijí, říkají: "Na co si ztěžuje? Vždyť má vedle hotelu moře. Nad hotelem hory. Dokonalost."

Ano dokonalost......
......pro lidi na dovolené. Ne pro nás. Lidí je zde dost a usmívat se, když je to to poslední co chcete, je náročné.

A Řekové...
Nechápou. U mě jednou ne. Stále ne. Ne, nemám čas. Nikde nechodím. Jsem unavená. A není to fráze.
A mít úsměv v popisu práce odtažitosti nepomůže.

Blonďatá animátorka
Chápu, jsem blonde. A často jsem výrazná i když se chci skrýt.
A tak fráze: " Jsem chladná, komplikovaná a upracovaná. " jsou dostačující. Doufám. A navíc je to pravda.

Češi se stáhnou. Řekové se nedají odbýt. Ano. Díky, že jsem pro vás beautiful women. A nebo "Můžeme nalézt čas na scházení se." Ne, ne a ne.

Za chvíli "Hello." to je ten případ muže, co při neodepsání napíše znova podobný kec.

Případ číslo dvě změní taktiku:" Chci se jen přátelit."

Kamarádi?
Takové kecy. :D
A nesnáším taková klišé. "Kamarádi" "Jen kamarádi." A nebo jen diskrétně." Ano, hotelový personál. Snaží se. Na mě to nedělá dojem. Jdu raději spát.
Jsem nudná. Raději knihu v ruce a žádné kecy okolo mě. Poslední dobu mě ani to filozofování nebere. Ale to přijde, jak bude hůř.

To je zatím vše. Pokračování příště.

A team?
Pokud se nehroutím tak to jde. No a komunikace je na jednu věc někdy.
Ano chci vše na rovinu a černé na bílém. Pracovní vztahy, avšak s tím rozdílem, že spolu trávíte 24 hodin denně.

Někdy ponorka. A tady na kopec neuteču. Je kde, ale není kdy.

Pokračování příště.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Ostrovy Agria Gramvousa, Imeri Gramvousa, poloostrov Gramvousa a zátoka Balos

Kréta - výlet na Knósos, Heraklion a festival Matala

Měsíc animací na Rhodosu - léto 2019 1. část